Posilte své břišní svaly


Břicho se nachází ve středu vašeho těla a umí na sebe přilákat nemalou pozornost. Každý, kdo se na vás zadívá si okamžitě všimne, jestli máte své břišní svaly vypracované, nebo naopak ochablé. Už jen pro váš dobrý pocit a zdraví, byste měli udělat něco pro to, abyste nemuseli vaše břicho velikosti balónu schovávat, ale ukazovat tak jak se patří.
žena a váha

Na prvním místě musí být vhodná strava

Ovoce a zelenina. To jsou potraviny, kterým byste měli věnovat pozornost pokud chcete dosáhnout plochého břicha. Zařaďte do svého jídelníčku citrusy, jakými jsou grapefruit, pomeranč a pomelo, doplňte ho o banány a sušené ovoce. Ze zeleniny můžete konzumovat prakticky vše, ovšem nejpříznivější účinky mají rajčata, okurek a kapusta. Nezapomínejte na mléčné produkty. Jezte především nízkotučné jogurty nejlépe jen ty bílé.

Mít svaly – si žádá cvičit!

Nemusíte věnovat polovinu dne cvičením a rýsováním vašeho břišního svalstva. Na pevné břicho a svalovou hmotu vám postačí 10 minut denně. Musíte se zaměřit jak na šikmé, tak na přímé břišní svaly. Cvičit musíte tak, abyste při každém cviku cítili zátěž a tlak na vaše břicho. Jedině tak budete cvičit správně. Jaké cviky jsou nejvíce doporučované a přináší skutečný efek?
–       SEDY – LEHY: všem známé a nejčastěji praktikované cviky k získání pevného svalstva.
–       PŘEDNOŽOVÁNÍ: ať už v lehu, nebo ve stoje. Důležité je mít nohu pevně nataženou a vyhnout se pokrčeným kolenům.
–       KOLO: poměrně těžký druh cviku, zpočátku si ho dopřejte v menším množství a postupně zátěž zvyšujte.
–      ZKRACOVAČKY: je ověřené, že tento druh cviku na břišní svalstvo je pro vypracované břicho nejlepší.
svalnatý muž

Nežeňte se rychle k cíli

Aby byli výsledky vašeho cvičení v dohledné době vidět, musíte dát cvičení svůj čas.Pokud jste nevěnovali péči a čas vašemu břišnímu svalstvu potrvá nějakou dobu, než bude zpevněné. Samostatnou kategorii jsou ženy po porodu, kdy je nutné klást důraz na to, že vaše břicho bylo devět měsíců vystavené tlaku a potrvá nějakou chvíli, než se opět dostane do původního stavu.
 

Posilte své břišní svaly
Ohodnoťte příspěvek